Sabtu, 23 April 2011

apabila sebuah jiwa dimiliki..

Terlalu indah bagi hati pabila kasih sayang
yang
dizahirkan pada batin melebihi roda-roda realiti
kehidupan.sehingga terbitnya air mata yang
terbenam sekian lama kerna terlalu
menyayangi
dan merindui akan Dirinya.Kadang-Kadang
kekeliruan memikirkan mencari jawapan untuk
kepastian,Namun,ianya tetap bersemadi tanpa
bersuara memberikan akan jawapan pada
setiap
persoalan yng berselingkar dalam fikiran
ini.Aku
terlalu Menyayanginya sepenuh Hati dan
seikhlas
Hati aku.Tiada Kata untuk aku luahkan bertapa
aku
teramat sayang pada dirinya.Seluas Langit
yang
membiru terbentang di
mataku,seluas,sedalam
itulah Kasih Sayang aku hulurkan Pada
Dirinya.Kini,Hati aku tiada lagi sebarang
perasaan
Kasih dan sayang untuk aku berikan kepada
insan
lain kerana hati aku ini telah aku serahkan
sepenuhnya kasih aku dan sayang aku pada
dirinya.Walaupun pada kertas
kehidupan,dirinya
bukan slamanya dengan kehidupan
aku,Namun aku tetap sayang
padanya,walaupun
bukan aku yang menentukan takdir itu,Tapi kasih sayang aku
ini
terlalu suci dan nilainya tidak boleh lagi aku
samakan dengan apa yang ada di dunia
ini.Terima kasih Ya Allah S.W.T. kerna
memberikan Perasaan kasih sayang yang tidak
ternilai pada hambaMu ini.Dengan Kasih
Sayang
Yang Dianugerahkan OlehMu ini,Aku masih
merasai Akan Kebahagiaan dan Kegembiraan
insan yang paling istimewa dalam hati aku
ini.Aku
Mengharapkan agar Janganlah dibuangkan terus
Hati aku yang diselaputi Perasaan Kasih sayang
aku ini dan aku Mahu kekalkan dan semadikan
ianya dalam diri , Jiwa ,Perasaan aku ini
dengan
sejuta kenangan yang terindah sepanjang
hidup
aku.Kini hidup aku dipenuhi dengan insan
yang
penting pada aku,Khas untuk dirimu,tiada
suara
untuk aku luahkan,tiada irama untuk aku
alunkan
untuk mu,tiada apa yang dapat aku
gambarkan
pada dirimu bertapa Aku terlalu menyayangi
dan
merindui akan dirimu.Walaupun diriku mungkin bukan
untukku
,namun hati aku tetap menyayangi
dirimu,sentiasa menyayangi dirimu,Sentiasa
Menyayangi akan dirimu untuk selama-
lamanya.Aku akan Semadikan Kisah Kita dalam
satu warkah Hati yang mana akan aku bawa ia
kemana sahaja aku pergi di dunia ini,Kisah kita
yang dipenuhi sejuta kasih sayang antara kita
akan aku sematkan dalam diri ini untuk
santapan
kasih aku.
Sepanjang Hidup aku di dunia ini,tiada insan
lain
yang dapat melembutkan hatiku,Hadir untuk
aku
memberikan kasih sayang apatah lagi untuk
aku
korbankan apa saja tapi kini,kaulah
permata aku,hanyalah mu sahaja yang dapat
memiliki kasih sayang aku ini,Hanya Kamu lah
hati aku,Nyawa Aku,Setiap apa yang aku
lakukan
untuk dirimu,Ianya datang dari Hati aku yang
tidak mengenal akan erti kesusahan,tidak tahu
maksud Beban,tiada erti akan makna apa itu
Bazir,tapi hanya ada rasa
tanggungjawab.relahati
akan setiap pengorbanan,ikhlas dalam
menzahirkan perasaan kasih sayang.Kerna
kaulah
yang paling teristimewa dalam
hati
aku ini.dan tiada insan lain yang boleh
mengambil
perasaan kasih sayang aku ini kerna ianya khas
istimewa untuk mu.tiada insan lain yang boleh
gantikan tempat mu dalam hati aku ini dan aku
tidak benarkan sama sekali orang merampas
kasih sayang aku pada mu.aku telah serahkan
segala-galanya untuk mu sahaja.aku tiada apa
lagi
perasaan dalam hati aku ini kerna ianya aku
memberikan segalanya padamu.
Hanya kebahagiaan dan kegembiraan mu
yang
menjadi impian aku selama ini.kebahagiaan
mu
menjadi mimpi indah pada aku dan
kegembiraan
mu menjadi irama hidup aku.tidak rela pada
jiwa
aku menonton akan kesedihanmu,tidak
sanggup
untuk menjadi saksi akan kesedihanmu.aku
rela
menanggung segala kesusahan dan
kesedihanmu
agar impian aku untuk melihat dirimu
bahagia dan gembira tercapai dengan
kesempurnaan.......
Walaupun kita akan mungkin bukan brsama selamanya,namun hati
kita
tidak berjauhan dan kita sebenarnya tidak berpisah kerna hati aku
tetap
tersemat kasih sayang yang aku curahkan
padamu.Akan aku doakan kebahagiaanmu dan
kegembiraanmu selalu,dan dijauhkan segala
kesusahan dan kesedihan.akan aku kenangkan
akan dirimu kerana aku tidak pasti adakah kita
dapat berjumpa selepas ini.Walaupun
terlalu
berat untuk aku melepaskan dirimu,Namun
aku
terepaksa terima hakikat untuk berpisah
dengan
mu.Walaupun kamu berada jauh dari aku,aku
berharap agar mu dapat mengetahui bertapa
aku
amat menyayangi dan mengasihi akan dirimu
seikhlas dan sepenuh hati aku ini dan kasih
sayang aku ini tidak akan terpadam dalam hati
aku ini untuk selama-lamanya.........Aku amat
sayang pada mu
aku terlalu kasih padamu.....................

Tiada ulasan: